Friday, July 17, 2009

Anpassningsbar

Hade ett fantastiskt roligt funkpass igår. Mitt första någonsin.

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig. När jag kom till gymmet och skulle testa min nya (enda) skiva fungerade den inte. Fick snabbt som tusan bestämma mig för bästa lösning och det blev att köra en funk till den musik jag hade, istället för en dansaerobic.

Är stolt över att jag antog utmaningen som Gud gav mig och lyckades prestera :) Det var mycket folk, många bekanta deltagare och massor av energi. Weee!

Snart är det fredageftermiddag och då ska jag leka med mami heeeela helgen <3 Har bokat upp henne själv den här gången, bara vi och ingen annan.

2 comments:

Chris said...

åh va mysigt med mami-helg!

Jag skulle nog fått panik av det värre slaget om jag skulle haft en cd som inte funkade. Det var bra jobbat att styra upp det så bra ändå, synd att jag inte kunde komma på passet!

ha en underbar helg, vi hoppas på SOL SOL SOL!

Kramar!!

Märy said...

Underbara faboulous Josefine!
Har försökt läsa ikapp mig nu när jag varit borta och en telefondejt är att bokas in!!
Jag gör ett försök och om inte annat använder jag sättet att kommunicera via telefonsvar á la longtalker Märy :)

Fantastiska du som fixar till Funkpasset utan den skiva man tänkt köra till! Imponerad som alltid av dig :)

Vi hörs mer lilla darling!

Puss på dig!!/Märy hemkommen från Italia