Monday, August 31, 2009

Surprise!



Saraapisen hade bokat in date med mig hela söndagen. En hemlig date. Det visade sig att det i själva verket var lurifaxen Per som i sin frustration över att jag aldrig kunde leka hade använt Sara som täckmantel. Haha. I love it.

Sara gjorde ett fantastiskt jobb utan att avslöja något när jag snokade. Du är grym babe ;)

Per och jag hade en heldag på TomTit i Södertälje. Vi och en massa barnfamiljer. Höjdpunkten var den stora centrifugen som pressade oss mot väggen så vi hängde i luften. Per fick nästan dåndimpen, hehe. TACK du för surprisen, tack tack tack! Inte alltid man får chansen att bli kidnappad :)

1 comment:

apis said...

Åååå vad roligt det ser ut, hihi! Men jag blir även lite illamående =@ haha..

Snart är det födelsedaaaaag, weeeeha!

Apispuss ;*