Thursday, August 13, 2009

Kräftmördare

Var på mitt livs första kräftskiva igår i Sjöstaden. Sötisarna hade ordnat med hattar, kräftduk, sånghäften samt alla obligatoriska tillbehör. Dessutom snapsade vi Pepsi Max. Hehe.

Sarisen var en klippa som alltid och lärde mig att äta kräftor. Är inte riktigt övertygad om att det är värt jobbet med att dissekera en kräfta för så lite mat men det var gott. Barbariskt och grisigt men trevligt.

För övrigt har jag gått ner mig på sistone. Jag längtar tillbaka till tiden med träning varje dag istället för choklad varje dag. Jag förstår de som är så trötta efter jobb, jobb och jobb att de inte orkar pallra sig iväg till gymmet och tjockar upp sig istället. Men jag får inte bli en sån. Inte okej. Kanske kicka igång mig själv idag redan? Hmm...tror det.

Beach Hösten 2009.

No comments: