Sunday, August 23, 2009

Helg!

Chris är bäst på att blogga these days. Vi kör en länk helt enkelt, så slipper jag återberätta :)

Jag har ett fantastiskt tjejgäng och det är jag mer än tacksam för. Älskar er vänner <3

Fredagen var en bra dag. Startade med sovning som en tonåring. Tog igen med ny tid på hinderbanan. Taggad till tusen! Nästa gång ska jag vara under 5 minutros.

Kvällen blev klockren med afterwork med min fina kollega Susanne på Hotellet. Backslick och kostymnissar som aldrig förr. Drack ett par glas vin och gick vidare till sen middag på East. Intog bebisbläckfiskar (får i skrivande stund kväljningar när jag tänker på att jag tuggade bebisar) och hade allmänt trevligt samkväm. Så mötte vi upp mera sällskap och avslutade kvällen med nattbio: Inglorious Basterds. Grym (i alla bemärkelser) film, se!!!

Gårdagen spenderades (oups, nu vaknade min favoritbebis som jag ska barnvakta, jalla jalla) i sängen, på gymmet övandes dansstep (tack för ovärderlig coachning) och i baren på Collage med min älskade Elin!

Nu mys med bebis sen dans :)

No comments: