Friday, August 14, 2009

Ny fas

Sommarjobbat - check. Utomordentligt skönt, om än med lite vemod. Jag trivs verkligen så grymt bra med såväl arbetsuppgifter som kollegor. Mycket eget ansvar som belönas genom kontakten med alla duktiga konsulter och alla samtal med trevliga människor. Vissa av mina arbetskamrater arbetar så otroligt hårt, sådant gillar jag.

Jag har en minst sagt regelbunden årsrytm. Skulle kunna rita upp en kurva som ser exakt likadan ut för varje år. Konstaterar att den ligger rätt lågt för tillfället men om någon vecka kommer den stiga häftigt. Me like. Back to normality.

Var på fotboll ikväll. Storebror stod i målet :) Mysigt med familjeaktivitet i storstaden.

Photo shoots i tunnelbanan lately. Ni ser bildbeviset på att jag färdades med partyhatt från kräftskiva hela vägen hem......och ni ser partyJossan (jag vet, högtravande med tredjepersonsbeskrivning) partydrogad efter nattklubbande: Fan vad jag älskar att dricka drinkar och dansa på klubb. Det är lycka. Love in the air.

1 comment:

Josie1 said...

Dricka drinkar är kul men så här dagen efter mår man inte så skitbra direkt