Tuesday, February 9, 2010

Halvvägs igenom the darkness

Försöker febrilt komma på något att skriva. Inget überspännande dyker upp.

Det är den 9:e februari, fasligt hur snabbt tiden går.

Sedan sist:
  • Somnade in som ett barn tidigt fredag kväll.
  • SATS Inspirationsdag - Sovmorgon, akroyoga och fiesta a la röd.
  • Sov halva söndagen.
  • Roade mig återigen genom att låta en kvinna från H-etet spola under mitt tandkött. Nu penicillin, om drygt en vecka åker tanden ur. I samma stund blir jag fattig.
  • En sak får mig mer ur balans än någonting annat - När skrivaren inte fungerar. Där snackar vi tålamodsprövande. Hade det inte varit på jobbet hade det låtit krashbombang flera gånger om. Andas...

Och ni mina vänner, er har jag koll på via halvsporadiskt bloggläsande. Så glöm för all del inte att uppdatera ;)

Vet ni, snart är det vår! Jag känner det. Så passa på att jobba hårt nu, snart kommer solen och då vill vi njuta av tillvaron :)

No comments: