Tuesday, February 23, 2010

Drug addict

Hur det gick med tanden?

Just nu går det så bra att jag halvligger i sängen med en blandning av citodon, alvedon och ipren i kroppen. Jag pendlar mellan att ha så in i H-vete ont att jag vill banka mitt huvud i väggen tills jag svimmar, och att ligga däckad, starkt påverkad av kemiska substanser.

Jag vill inte rekommendera att dra ut en visdomstand till någon. Aldrig någonsin. Ha kvar skiten och stå ut med den. För det är inte bara området där tanden har suttit som gör ont - Smärtan SPRIDER sig till övriga tänder och får en att tro att hela käften behöver rotfyllas.

Jag skulle helst av allt signat ut både mentalt och kroppsligt. Synd man har ett jobb i dessa lägen.

Jovars, annars är livet bra. Hade en underbar helg med mina närmaste, ett fantastiskt återseende på söndagen och en FAB day med min brorsdotter i måndags, bara hon och jag. Övervägande ett bra liv alltså.

1 comment:

Josie1 said...

oh crap det lät inte alls bra, jag hade fel när jag sa att allt skulle vara över på kvällen.

Tycker synd om dig =( hoppas det går över snart.